Formlar

Müşteri Memnuniyet Formu
Değerli katılımcımız;

Müşteri memnuniyetini kendisine ilke edinmiş TMG olarak, bu konudaki mevcut durumumuzu belirlemek ve görüşlerinizden yola çıkarak eksiklerimizi giderip sizlere daha iyi bir hizmet sunabilmek adına görüşlerinizi rica ediyoruz. Aşağıdaki sorulara vereceğiniz cevap, ekleyeceğiniz görüş ve şikayetlerinizden haberdar olabilmemiz için formu doldurmanızı bekler, ilginiz ve vakit ayırdığınız için teşekkür ederiz.

SAYGILARIMIZLA

Firma / Kişi Bilgileri
MÜŞTERİ HİZMETLERİMİZİN DEĞERLENDİRİLMESİÇok iyiİyi OrtaZayıf Çok Zayıf
1. Firmamız yetkililerine her an ulaşabilme
2. Bizi aradığınızda karşılaştığınız ilgi ve davranış
3. Personelimizin size karşı tutum ve davranışı, iletişimi
4. Denetim hizmetlerimizle ilgili sözlü faaliyetlerin yeterliliği
5. Denetim hizmetlerimizle ilgili tanıtım faaliyetlerinin yeterliliği
6. Hazırlamış olduğumuz katalog ve web sitesinin yeterliliği
SATIŞ/PAZARLAMA HİZMETLERİMİZİN DEĞERLENDİRİLMESİÇok iyiİyi OrtaZayıf Çok Zayıf
7. Satış personelimizin ikna kabiliyeti
8. Hizmetlerimizle ilgili sorularınıza açıklayıcı yanıtlar verilmesi
9. Satış personelimizin aktivite ve sunum materyalleri
10. Satış personellerimizin teknik ve uygulama bilgisi
11. Satış süreci yönünden ve geri dönüşümler açısından yeterlilik
12. Tekliflerimiz açık ve rahat incelenebilirliği
13. Personel sizi sorunlar konusunda doğru yönlendirmesi
14. Personelin taşeron hizmetler konusunda doğru yönlendirmesi
15. Hijyen denetim fiyatlarımız
16. Ödeme koşulları
DENETİM PLANLAMANIN YETERLİLİĞİÇok iyiİyi OrtaZayıf Çok Zayıf
17. Planlama personelinin size yaklaşımı
18. İstediğiniz hizmetlerin ekipman/sarf yönünden yeterliliği
19. İstenilen gün ve zamanda denetim hizmetinin planlanması
20. Planlamada sizin taleplerinize öncelik
DENETİM HİZMETLERİMİZİN YETERLİLİĞİÇok iyiİyi OrtaZayıf Çok Zayıf
21. Denetime gelen personelin bakım ve temizliği
22. Denetim personelinin yeterliliği ve yetkinliği
23. Denetimlerimizde kullanılan ekipmanların yeterliliği ve etkinliği
24. Denetimlerde günümüz teknolojisinin kullanımı ve etkinliği
25. Denetim personelinin denetim esnasında size yaklaşımı
26. Sorularınızı ve sorunlarınızı bilgiye dayanan yanıtlama şekli
27. Planlama ile denetim personeli arasındaki uyum
28. Denetim personelinin belirlenen gün ve saatte firmaya gelişi
29. Denetimin hızı ve etkinliği
30. Denetçi personelin numune alımı sırasında hijyenik çalışma
RAPORLAMA HİZMETLERİMİZİN YETERLİLİĞİ
RAPORLAMA HİZMETLERİMİZİN YETERLİLİĞİÇok iyiİyi OrtaZayıf Çok Zayıf
32. Raporların size ulaştırılma süresi
33. Sonuçların yorumlanması
34. Müşteriye rapor sonucunun düzgün aktarımı
35. Sorunlar oluştuğunda doğru yönlendirme
36. Rapor sonuçlarının size ve şirketinize katkısı
37. Raporların gönderim şekli
ÖNERİLER